Počet záznamov: 1  

Nástroje merania národnej značky v podmienkach Slovenskej republiky

  1. Názov Nástroje merania národnej značky v podmienkach Slovenskej republiky
    Súbežný názovNation Branding Measurement Tools in the Conditions of Slovak Republic
    Autorské údajeGlória Bódy
    Autor Bódy Glória EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 19, č. 1 (2023), s. 55-62. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2023. ISSN 1336-7137
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá indexy * národ * Slovensko
    AnotáciaBudovanie značky krajiny je proces formovania a propagácie obrazu a povesti krajiny vo svete. Okrem iných faktorov zahŕňa vytváranie pozitívneho vnímania kultúry, ľudí a hospodárstva krajiny. Realizuje sa prostredníctvom rôznych aktivít, ako sú marketingové kampane, kultúrne podujatia a rozvojom medzinárodných vzťahov. Jedným zo spôsobov merania účinnosti budovania značky národa je používanie indexov. Predložený príspevok predstavuje prehľad kľúčových nástrojov merania národnej značky relevantných pre Slovenskú republiku. Pre potrebu pochopenia problematiky na úvod príspevku definujeme koncepciu Nation Brandingu. Hlavná časť poskytuje prehľad základných indikátorov Nation Brandu v podmienkach Slovenska. Na záver príspevku zhodnotíme dôležitosť a významnosť budovania národnej značky ako aj jeho merania pomocou vybraných indexov.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00249-002, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.