Počet záznamov: 1
Význam brandingu v podnikovohospodárskej praxi
Názov Význam brandingu v podnikovohospodárskej praxi Súbežný názov Significance of Branding in Business Practice Autorské údaje Viliam Murin Autor Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 19, č. 1 (2023), s. 63-69. - Košice : Katedra ekonómie a manažmentu PHF EU, 2023. ISSN 1336-7137 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * komunikácia marketingová * logo * značky Anotácia Cieľom článku je sústrediť pozornosť na dôležitosť budovania, resp. komunikovania značky k existujúcim aj potencionálnym zákazníkom, ak chce efektívne rásť. Dôraz sa bude klásť na budovanie vzťahu podnikov s potencionálnymi zákazníkmi pomocou hodnoty, vlastnosti a imidžu značky podľa zaužívaných pravidiel aj aktuálnych svetových trendov. Predstavíme si v ňom pravidlo Les Bines a teda odporúčaný pomer investovania reklamného rozpočtu do brandingu a performance marketingu. V článku sú použité vedecko-logické metódy komparácia, analýza, syntéza a dedukcia. Zodpovieme v ňom na otázky ako dokáže značka ovplyvniť nákupné správanie a prečo sa oplatí investovať do značky. Uvedieme 5 pilierov úspešnej značky a taktiež spomenieme metódy na určenie hodnoty značky. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00249-009, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 1
článok
Počet záznamov: 1