Počet záznamov: 1  

AI v marketingové agentuře. Velká věc nebo jen další hype?

  1. Názov AI v marketingové agentuře. Velká věc nebo jen další hype?
    Autorské údajeJan Janč
    Autor Janč Jan
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 33, č. 2 (2023), s. 14-15. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * inteligencia umelá * technológie nové * agentúry * kreativita * zamestnanci
    AnotáciaRýchly nástup umelej inteligencie a zmeny základov marketingu. Umelá inteligencia ako nástroj pre zvýšenie efektivity a podporu kreativity.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.