Počet záznamov: 1
Evaluation of Quantitative Indicators of Marketing Activities in the Banking Sector
Názov Evaluation of Quantitative Indicators of Marketing Activities in the Banking Sector Preklad názvu Hodnotenie kvantitatívnych ukazovateľov marketingových aktivít v bankovom sektore Autorské údaje Adriana Csikósová, Katarína Čulková, Mária Janošková Autor Csikósová Adriana Spoluautori Čulková Katarína Janošková Mária Zdrojový dokument Journal of Business Research. Vol. 69, no. 11 (2016), pp. 5028-5033. - New York : Elsevier. ISSN 1873-7978 DOI 10.1016/j.jbusres.2016.04.075 Poznámky Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Holandsko Heslá marketing * podnik * konkurencia Anotácia Táto štúdia hodnotí efektívnosť marketingových aktivít vo vybranom podniku z bankového sektora a navrhuje opatrenia, ktoré prispievajú k celkovej výkonnosti organizácie. Balanced Scorecard určuje ciele pre dosiahnutie obchodnej stratégie podniku z hľadiska pozitívneho budúceho vývoja a zlepšenej realizácie jednotlivých marketingových aktivít. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch Registrované v WOS Báza dát ČLÁNKY Archív EPC E16 01770-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1