Počet záznamov: 1  

Increasing of Customer Satisfaction Quality in Relation to the Assessment of Processes Efficiency - Case Study

  1. Názov Increasing of Customer Satisfaction Quality in Relation to the Assessment of Processes Efficiency - Case Study
    Preklad názvuZvyšovanie kvality spokojnosti zákazníkov vo vzťahu k hodnoteniu efektivity procesov - prípadová štúdia
    Autorské údajeAdriana Csikósová, Mária Janošková, Katarína Čulková
    Autor Csikósová Adriana
    Spoluautori Janošková Mária
    Čulková Katarína
    Zdrojový dokument Quality – Access to Success. Vol. 19, no. 164 (2018), pp. 55-59. - Bucharest : Romanian Society for Quality Assurance. ISSN 1582-2559
    PoznámkyVEGA 1/0310/16. - VEGA 1//0651/18. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaRumunsko
    Heslá zákazníci * spokojnosť zákazníkov * priemysel * hutníctvo
    AnotáciaCieľom príspevku je analyzovať spôsob merania spokojnosti zákazníkov vo vzťahu k hodnoteniu výkonnosti procesov v hutníckom podniku. Zahŕňa identifikáciu jeho silných a slabých stránok a spracováva návrhy vplyvu sledovania vybraných ukazovateľov na hodnotenie efektívnosti celého výrobného procesu.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Báza dátČLÁNKY
    Archív EPCE18 01202-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF227.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.