Počet záznamov: 1  

Loyalty Programmes and Their Specifics in the Chinese Hospitality Industry - Qualitative Study

  1. Názov Loyalty Programmes and Their Specifics in the Chinese Hospitality Industry - Qualitative Study
    Preklad názvuVernostné programy a ich špecifiká v čínskom pohostinskom priemysle - kvalitatívna štúdia
    Autorské údajeKatarína Gubíniová, Thorsten Robert Moller, Silvia Trel’ová, Malgorzata Agnieszka Jarossová
    Autor Gubíniová Katarína
    Spoluautori Moller Thorsten Robert
    Trel’ová Silvia
    Jarossová Malgorzata Agnieszka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Administrative Sciences. Vol. 13, no. 6 (2023), pp. 1-12. - Basel : MDPI. ISSN 2076-3387
    DOI 10.3390/admsci13060152
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaŠvajčiarsko
    Heslá pohostinstvo * programy vernostné * konkurencieschopnosť * zákazníci * benefity * správanie spotrebiteľa * ruch cestovný * hotely * stratégia marketingová * prieskum * Čína
    AnotáciaCieľom príspevku je identifikovať, ktoré aspekty vernostného programu v pohostinstve sú pre čínskych zákazníkov vnímané ako atraktívne. Integrácia vernostných programov do systému marketingového riadenia. Snaha o udržanie zákazníkov prostredníctvom vernostných programov.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00253-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF283.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.