Počet záznamov: 1
Beyond Brand Image: A Neuromarketing Perspective
Názov Beyond Brand Image: A Neuromarketing Perspective Preklad názvu Okrem imidžu značky: Neuromarketingová perspektíva Autorské údaje Dinko Jukić Autor Jukić Dinko Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 14, no. 1 (2023), pp. 22-38. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISSN 1338-130X DOI 10.34135/communicationtoday.2023.Vol.14.No.1.2 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá neuromarketing * značky * emócie * spotrebitelia * imidž Anotácia Štúdia prezentuje, diskutuje a analyzuje imidž značky a úlohu emócií. Text pozostáva z dvoch častí: neurovednej a marketingovo-psychologickej. Sekcia neurovedy predstavuje a rozoberá emócie z medicínskeho hľadiska. Emócie sú vyjadrené viscerálnymi motorickými zmenami. Špeciálny prehľad vychádza z Damasiovej teórie emócií analyzovanej v kontexte neuromarketingu. V marketingovo-psychologickej časti sú rozoberané úlohy emócií na spotrebiteľské správanie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 611.7 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1