Počet záznamov: 1  

Beyond Brand Image: A Neuromarketing Perspective

  1. Názov Beyond Brand Image: A Neuromarketing Perspective
    Preklad názvuOkrem imidžu značky: Neuromarketingová perspektíva
    Autorské údajeDinko Jukić
    Autor Jukić Dinko
    Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 14, no. 1 (2023), pp. 22-38. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISSN 1338-130X
    DOI 10.34135/communicationtoday.2023.Vol.14.No.1.2
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá neuromarketing * značky * emócie * spotrebitelia * imidž
    AnotáciaŠtúdia prezentuje, diskutuje a analyzuje imidž značky a úlohu emócií. Text pozostáva z dvoch častí: neurovednej a marketingovo-psychologickej. Sekcia neurovedy predstavuje a rozoberá emócie z medicínskeho hľadiska. Emócie sú vyjadrené viscerálnymi motorickými zmenami. Špeciálny prehľad vychádza z Damasiovej teórie emócií analyzovanej v kontexte neuromarketingu. V marketingovo-psychologickej časti sú rozoberané úlohy emócií na spotrebiteľské správanie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF611.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.