Počet záznamov: 1
The Influence of Advertising at the Point-of-Purchase on Shoppers and Brands: An Empirical Study in Convenience Stores
Názov The Influence of Advertising at the Point-of-Purchase on Shoppers and Brands: An Empirical Study in Convenience Stores Preklad názvu Vplyv reklamy v mieste nákupu na nakupujúcich a značky: Empirická štúdia v obchodoch so zmiešaným tovarom Autorské údaje Paolo Duarte Silveira, Marreiros Cristina Autor Silveira Paolo Duarte Spoluautori Cristina Marreiros Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 14, no. 1 (2023), pp. 136-156. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISSN 1338-130X DOI 10.34135/communicationtoday.2023.Vol.14.No.1.9 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá reklama * značky * marketing * obchod * spotrebitelia Anotácia Hlavným cieľom tohto výskumu je pochopiť vplyv marketingu a vizuálnej reklamy značky na mieste nákupu na správanie nakupujúcich a na vzťah medzi maloobchodníkom a výrobcom, najmä v malých maloobchodných predajniach. Vykonali sa dve súvisiace štúdie s integrovaným prístupom zmiešaných metód. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1