Počet záznamov: 1  

The Influence of Advertising at the Point-of-Purchase on Shoppers and Brands: An Empirical Study in Convenience Stores

  1. Názov The Influence of Advertising at the Point-of-Purchase on Shoppers and Brands: An Empirical Study in Convenience Stores
    Preklad názvuVplyv reklamy v mieste nákupu na nakupujúcich a značky: Empirická štúdia v obchodoch so zmiešaným tovarom
    Autorské údajePaolo Duarte Silveira, Marreiros Cristina
    Autor Silveira Paolo Duarte
    Spoluautori Cristina Marreiros
    Zdrojový dokument Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 14, no. 1 (2023), pp. 136-156. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISSN 1338-130X
    DOI 10.34135/communicationtoday.2023.Vol.14.No.1.9
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá reklama * značky * marketing * obchod * spotrebitelia
    AnotáciaHlavným cieľom tohto výskumu je pochopiť vplyv marketingu a vizuálnej reklamy značky na mieste nákupu na správanie nakupujúcich a na vzťah medzi maloobchodníkom a výrobcom, najmä v malých maloobchodných predajniach. Vykonali sa dve súvisiace štúdie s integrovaným prístupom zmiešaných metód.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.