Počet záznamov: 1
Ogilvy on Advertising in the Digital Age
Názov Ogilvy on Advertising in the Digital Age Autorské údaje Miles Young Autor Young Miles Vydavateľské údaje London : Goodman Books , 2017. - 288 s. ISBN 978-1-84796-087-0 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * propagácia * tvorba reklamy * psychológia reklamy * značky výrobkov * médiá sociálne * spracovanie dát * taktika reklamy * prostriedky reklamné * práca s verejnosťou * spoločnosť informačná * digitalizácia * internet Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 923893
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 923893 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1