Počet záznamov: 1  

Ogilvy on Advertising in the Digital Age

  1. Názov Ogilvy on Advertising in the Digital Age
    Autorské údajeMiles Young
    Autor Young Miles
    Vydavateľské údajeLondon : Goodman Books , 2017. - 288 s.
    ISBN978-1-84796-087-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * propagácia * tvorba reklamy * psychológia reklamy * značky výrobkov * médiá sociálne * spracovanie dát * taktika reklamy * prostriedky reklamné * práca s verejnosťou * spoločnosť informačná * digitalizácia * internet
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra923893

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    923893SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.