Počet záznamov: 1  

The Role of Marketing Metrics in Social Media: A Comprehensive Analysiss

  1. Názov The Role of Marketing Metrics in Social Media: A Comprehensive Analysiss
    Preklad názvuÚloha marketingových metrík v sociálnych médiách: komplexná analýza
    Autorské údajeLucia Kočišová, Peter Štarchoň
    Autor Kočišová Lucia
    Spoluautori Štarchoň Peter
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 18, č. 2 (2023), s. 40-49. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2023.18.2.4
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * stratégia marketingová * zákazníci * návratnosť investícií * médiá sociálne * analýzy
    AnotáciaČlánok skúma význam marketingových metrík v oblasti sociálnych médií, pričom zdôrazňuje kľúčové metriky používané na hodnotenie marketingových kampaní a ich vplyv na obchodný úspech. Prostredníctvom hĺbkovej analýzy rôznych marketingových metrík poskytuje tento článok prehľad o optimalizácii stratégií sociálnych médií pre lepšie zapojenie zákazníkov, povedomie o značke a návratnosť investícií. Primárnym cieľom tohto článku je ponoriť sa do významu marketingových metrík v oblasti sociálnych médií. Skúmaním rôznych marketingových metrík a ich relevantnosti pri vyhodnocovaní kampaní na sociálnych médiách sa tento článok snaží poskytnúť obchodníkom informácie o tom, ako optimalizovať svoje stratégie a dosiahnuť požadované výsledky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.