Počet záznamov: 1
Strategy in Direct and Interactive Marketing and Integrated Marketing Communications
Názov Strategy in Direct and Interactive Marketing and Integrated Marketing Communications Preklad názvu Stratégia v priamom a interaktívnom marketingu a integrovanej marketingovej komunikácii Autorské údaje Adriana Csikósová, Mária Antošová, Katarína Čulková Autor Csikósová Adriana Spoluautori Antošová Mária Čulková Katarína Zdrojový dokument Procedia Social and Behavioral Sciences : 5th World Conference on Educational Sciences : 5-8 February 2013, Sapienza University of Rome, Italy. Vol. 116 (2014), pp. 1615-1619. - Amsterdam : Elsevier, 2014 ; World Conference on Educational Sciences. ISSN 1877-0428 DOI 10.1016/j.sbspro.2014.01.444 Poznámky VEGA 1/0270/08. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Holandsko Heslá komunikácia marketingová * marketing interaktívny * marketing priamy * technológie komunikačné * technológie nové Anotácia Neustály pokrok v správe databáz a komunikačných technológiách výrazne zrýchlil schopnosť marketingu stať sa priamejším, vysoko sústredeným a čoraz interaktívnejším. Akademické programy musia poskytovať študentom teoretické vedomosti aj aplikované zručnosti na splnenie obchodných očakávaní a dať študentom charakteristické a udržateľné kariérne výhody. Profesionáli v priamom a interaktívnom marketingu a integrovanej marketingovej komunikácii pracovali na dosiahnutí ziskovej rovnováhy medzi vedou a umením, ako aj medzi technikou a kreativitou. Tento dokument ponúka prehľad konceptov priamych a interaktívnych marketingových stratégií prezentovaných spôsobmi, ktoré podporujú efektívne vyučovanie a učenie. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát ČLÁNKY Archív EPC E14 02067-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 192.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1