Počet záznamov: 1  

Udržateľný marketing ako nástroj budovania pozitívneho imidžu podniku

  1. Názov Udržateľný marketing ako nástroj budovania pozitívneho imidžu podniku : diplomová práca
    Autorské údajeTerézia Pažitná, školiteľ: Katarína Chomová
    Autor Pažitná Terézia
    Ďalší autori Chomová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 139 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra924994

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha2.6 MBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce2.8 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.