Počet záznamov: 1
Udržateľný marketing ako nástroj budovania pozitívneho imidžu podniku
Názov Udržateľný marketing ako nástroj budovania pozitívneho imidžu podniku : diplomová práca Autorské údaje Terézia Pažitná, školiteľ: Katarína Chomová Autor Pažitná Terézia Ďalší autori Chomová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2023. - 139 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 924994
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 2.6 MB verejne dostupné Elektronická verzia práce 2.8 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1