Počet záznamov: 1  

Využitie nástrojov umelej inteligencie pri spracovaní marketingových dát

  1. Názov Využitie nástrojov umelej inteligencie pri spracovaní marketingových dát : bakalárska práca
    Autorské údajeMartin Baran, školiteľ: Peter Červenka
    Autor Baran Martin
    Ďalší autori Červenka Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2023. - 53 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra924809

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha216.6 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce1.2 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.