Počet záznamov: 1  

Activities of Retail Units as an Element of Business Model Creation

  1. Názov Activities of Retail Units as an Element of Business Model Creation
    Preklad názvuAktivity maloobchodných jednotiek ako prvok tvorby obchodného modelu
    Autorské údajePavol Kita, Marián Čvirik, Grzegorz Maciejewski, Marta Žambochová, Veronika Kitová Mazalánová
    Autor Kita Pavol
    Spoluautori Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Maciejewski Grzegorz
    Žambochová Marta
    Kitová Mazalánová Veronika
    Zdrojový dokument Polish Journal of Management Studies. Vol. 27, no. 1 (2023), pp. 133-147. - Czestochowa : Faculty of Management, Czestochowa University of Technology. ISSN 2081-7452
    DOI 10.17512/pjms.2023.27.1.08
    PoznámkyVEGA 1/0012/22. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Heslá maloobchod * modely obchodné * modely podnikateľské * reťazce obchodné
    AnotáciaZmeny spoločenskej paradigmy, technologické a digitálne trendy, ako aj negatívne dopady makroprostredia sa odrážajú aj v zmenách modelov maloobchodu, ktoré sa stávajú viackanálovým prostriedkom tvorby hodnôt. Cieľom predkladaného príspevku je identifikovať a preskúmať implementáciu vybraných maloobchodných aktivít ako nositeľa hodnoty pre identifikáciu modelu maloobchodnej prevádzky a následnú segmentáciu a profilovanie maloobchodných prevádzok.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00288-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF446.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.