Počet záznamov: 1
Activities of Retail Units as an Element of Business Model Creation
Názov Activities of Retail Units as an Element of Business Model Creation Preklad názvu Aktivity maloobchodných jednotiek ako prvok tvorby obchodného modelu Autorské údaje Pavol Kita, Marián Čvirik, Grzegorz Maciejewski, Marta Žambochová, Veronika Kitová Mazalánová Autor Kita Pavol Spoluautori Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Maciejewski Grzegorz Žambochová Marta Kitová Mazalánová Veronika Zdrojový dokument Polish Journal of Management Studies. Vol. 27, no. 1 (2023), pp. 133-147. - Czestochowa : Faculty of Management, Czestochowa University of Technology. ISSN 2081-7452 DOI 10.17512/pjms.2023.27.1.08 Poznámky VEGA 1/0012/22. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Heslá maloobchod * modely obchodné * modely podnikateľské * reťazce obchodné Anotácia Zmeny spoločenskej paradigmy, technologické a digitálne trendy, ako aj negatívne dopady makroprostredia sa odrážajú aj v zmenách modelov maloobchodu, ktoré sa stávajú viackanálovým prostriedkom tvorby hodnôt. Cieľom predkladaného príspevku je identifikovať a preskúmať implementáciu vybraných maloobchodných aktivít ako nositeľa hodnoty pre identifikáciu modelu maloobchodnej prevádzky a následnú segmentáciu a profilovanie maloobchodných prevádzok. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00288-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 446.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1