Počet záznamov: 1  

Design of a Tool to Measure the Behavioural Aspect of Conscious and Sustainable Consumer Attitudes

  1. Názov Design of a Tool to Measure the Behavioural Aspect of Conscious and Sustainable Consumer Attitudes
    Preklad názvuNávrh nástroja na meranie aspektu správania vedomých a udržateľných spotrebiteľských postojov
    Autorské údajePavol Kita, Marián Čvirik, Grzegorz Maciejewski, Veronika Kitová Mazalánová
    Autor Kita Pavol
    Spoluautori Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Maciejewski Grzegorz
    Kitová Mazalánová Veronika
    Zdrojový dokument Forum Scientiae Oeconomia. Vol. 11, no. 2 (2023), pp. 133-146. - Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB. ISSN 2353-4435
    DOI 10.23762/FSO_VOL11_NO2_6
    PoznámkyVEGA 1/0012/22. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Heslá správanie spotrebiteľa * správanie sociálne * udržateľnosť * vedy kognitívne * analýza empirická
    AnotáciaČlánok sa zameriava na spotrebiteľské postoje v kontexte uvedomelého a udržateľného spotrebiteľského správania. Cieľom autorov je vytvoriť nástroj na meranie behaviorálneho aspektu zodpovednosti a udržateľnosti v postojoch spotrebiteľov a skúmať vplyv vybraných faktorov na túto mieru. Empirický výskum sa uskutočnil na vzorke 510 domácností. Spoľahlivosť nového výskumného nástroja bola overená na základe odhadu koeficientov spoľahlivosti – McDonald’s omega a Cronbach’s alpha.
    Kategória EPCADM
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00289-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF310.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.