Počet záznamov: 1  

How Being at Home Changed Us: An Empirical Study on Consumer Behavior Changes during the Covid-19 Pandemic

  1. Názov How Being at Home Changed Us: An Empirical Study on Consumer Behavior Changes during the Covid-19 Pandemic
    Preklad názvuAko nás to, že sme doma, zmenilo: empirická štúdia o zmenách spotrebiteľského správania počas pandémie COVID-19
    Autorské údajeLenka Veselovská, Lucia Bartková
    Autor Veselovská Lenka
    Spoluautori Bartková Lucia
    Zdrojový dokument Journal of Management and Business : Research and Practice. Vol. 14, no. 2 (2022), s. [1-10]. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2022. ISSN 1339-9381
    DOI 10.54933/jmbrp-2022-14-2-5
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá pandémia * správanie spotrebiteľa * práca z domu * spotreba * donáška do domu
    AnotáciaSkúmanie veľkých zmien v správaní spotrebiteľov, ku ktorým došlo počas pandémie. Zistenia o tom, ako spotrebitelia vnímali pandémiu. Frekvencia návštev obchodov sa drasticky znížila, no väčšina spotrebiteľov zostala verná známym značkám produktov. Starší spotrebitelia mali väčšiu pravdepodobnosť, že počas pandémie znížia množstvo zakúpených produktov. Slovenskí spotrebitelia zvýšili využívanie doručovacích služieb, avšak menej drasticky, ako sa očakávalo na základe výrazného nárastu typu práce z domu. Dôsledky: organizácie poskytujúce produkty môžu očakávať ďalšie zmeny v správaní spotrebiteľov, ktoré môžu stimulovať, keďže vplyv médií sa počas pandémie zvýšil.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF527.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.