Počet záznamov: 1
How Being at Home Changed Us: An Empirical Study on Consumer Behavior Changes during the Covid-19 Pandemic
Názov How Being at Home Changed Us: An Empirical Study on Consumer Behavior Changes during the Covid-19 Pandemic Preklad názvu Ako nás to, že sme doma, zmenilo: empirická štúdia o zmenách spotrebiteľského správania počas pandémie COVID-19 Autorské údaje Lenka Veselovská, Lucia Bartková Autor Veselovská Lenka Spoluautori Bartková Lucia Zdrojový dokument Journal of Management and Business : Research and Practice. Vol. 14, no. 2 (2022), s. [1-10]. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2022. ISSN 1339-9381 DOI 10.54933/jmbrp-2022-14-2-5 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá pandémia * správanie spotrebiteľa * práca z domu * spotreba * donáška do domu Anotácia Skúmanie veľkých zmien v správaní spotrebiteľov, ku ktorým došlo počas pandémie. Zistenia o tom, ako spotrebitelia vnímali pandémiu. Frekvencia návštev obchodov sa drasticky znížila, no väčšina spotrebiteľov zostala verná známym značkám produktov. Starší spotrebitelia mali väčšiu pravdepodobnosť, že počas pandémie znížia množstvo zakúpených produktov. Slovenskí spotrebitelia zvýšili využívanie doručovacích služieb, avšak menej drasticky, ako sa očakávalo na základe výrazného nárastu typu práce z domu. Dôsledky: organizácie poskytujúce produkty môžu očakávať ďalšie zmeny v správaní spotrebiteľov, ktoré môžu stimulovať, keďže vplyv médií sa počas pandémie zvýšil. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 527.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1