Počet záznamov: 1  

Factors Affecting the Frequency of Online Shopping of Young Consumers in the Post-covid-19 Era

  1. Názov Factors Affecting the Frequency of Online Shopping of Young Consumers in the Post-covid-19 Era
    Preklad názvuFaktory, ovplyvňujúce frekvenciu online nakupovania mladých spotrebiteľov v období po Covid-19
    Autorské údajeTonino Pencarelli, Veronika Skerhakova, Denis Tirpák
    Autor Pencarelli Tonino
    Spoluautori Skerhakova Veronika
    Tirpák Denis
    Zdrojový dokument Journal of Management and Business : Research and Practice. Vol. 15, no. 1 (2023), s. [1-7]. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2023. ISSN 1339-9381
    DOI 10.54933/jmbrp-2023-15-1-1
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá nákup * nákup elektronický * obchod * obchod elektronický * spotrebitelia * mladiství * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaPochopenie hnacích síl online nakupovania je v dnešnom digitalizovanom svete kľúčové. Pandémia COVID-19 výrazne ovplyvnila nákupné správanie mladých spotrebiteľov a rýchlo zvýšila ich preferencie online nakupovania. Zistiťovanie, ktoré faktory ovplyvňujú frekvenciu online nakupovania mladých spotrebiteľov v období po pandémii.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF479.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.