Počet záznamov: 1
Improving the Quality of Automotive Components through the Effective Management of Complaints in Industry 4.0
Názov Improving the Quality of Automotive Components through the Effective Management of Complaints in Industry 4.0 Preklad názvu Zlepšovanie kvality automobilových komponentov prostredníctvom efektívneho riadenia sťažností v priemysle 4.0 Autorské údaje Katarína Teplická, Samer Khouri, Tawfik Mudarri, Magdaléna Freňáková Autor Teplická Katarína Spoluautori Khouri Samer Mudarri Tawfik Freňáková Magdaléna EUBPHFKEM - Katedra ekonómie a manažmentu PHF Zdrojový dokument Applied Sciences. Vol. 13, no. 14 (2023), pp. [1-16]. - Basel : MDPI. ISSN 2076-3417 DOI 10.3390/app13148402 Poznámky KEGA 010TUKE-4/2023 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Švajčiarsko Heslá priemysel automobilový * automobily * kvalita * sťažnosti * reklamácie * výroba automatizovaná Anotácia Poukázanie na význam systému CRM a význam riadenia reklamácií v automobilovej výrobe, ktoré zlepšujú kvalitu procesu výroby komponentov a zároveň zlepšujú kvalitu vstupov — kvalitu materiálov, kvalitu ľudského faktora a kvalitu služieb, poskytnutých v spojení s komponentmi. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00300-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 4.4 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1