Počet záznamov: 1  

Improving the Quality of Automotive Components through the Effective Management of Complaints in Industry 4.0

  1. Názov Improving the Quality of Automotive Components through the Effective Management of Complaints in Industry 4.0
    Preklad názvuZlepšovanie kvality automobilových komponentov prostredníctvom efektívneho riadenia sťažností v priemysle 4.0
    Autorské údajeKatarína Teplická, Samer Khouri, Tawfik Mudarri, Magdaléna Freňáková
    Autor Teplická Katarína
    Spoluautori Khouri Samer
    Mudarri Tawfik
    Freňáková Magdaléna EUBPHFKEM - Katedra ekonómie a manažmentu PHF
    Zdrojový dokument Applied Sciences. Vol. 13, no. 14 (2023), pp. [1-16]. - Basel : MDPI. ISSN 2076-3417
    DOI 10.3390/app13148402
    PoznámkyKEGA 010TUKE-4/2023
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaŠvajčiarsko
    Heslá priemysel automobilový * automobily * kvalita * sťažnosti * reklamácie * výroba automatizovaná
    AnotáciaPoukázanie na význam systému CRM a význam riadenia reklamácií v automobilovej výrobe, ktoré zlepšujú kvalitu procesu výroby komponentov a zároveň zlepšujú kvalitu vstupov — kvalitu materiálov, kvalitu ľudského faktora a kvalitu služieb, poskytnutých v spojení s komponentmi.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00300-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF4.4 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.