Počet záznamov: 1  

Využitie virtuálnej reality v oblasti marketingu a obchodu

  1. Názov Využitie virtuálnej reality v oblasti marketingu a obchodu
    Preklad názvuThe Use of Virtual Reality in the Field of Marketing and Business
    Autorské údajeJuraj Kováč, Peter Malega, Olha Hrytsaniuk
    Autor Kováč Juraj
    Spoluautori Malega Peter
    Hrytsaniuk Olha
    Zdrojový dokument Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 47 (2023), s. 27-29. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2023. ISSN 1337-7094
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá realita virtuálna * modely * obchod * softvér * marketing * interakcia priestorová * prezentácia * prezentácia firemná * produkty * vlastnosti výrobkov úžitkové * procesy rozhodovacie
    AnotáciaAspekty využitia virtuálnej reality v marketingu. Interaktívna prezentácia produktov a služieb pomocou virtuálnych aplikácií, kde zákazníci môžu virtuálne vidieť a skúšať produkty vo svojom reálnom prostredí. Táto forma prezentácie umožňuje zákazníkom získať lepšiu predstavu o produkte a ovplyvňuje ich rozhodovací proces.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 47

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF380.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.