Počet záznamov: 1  

Porovnanie úrovne vzdelávania a vnímanej podnikateľskej schopnosti v krajinách V4 z pohľadu teórie potláčania inovácií a kreativity

  1. Názov Porovnanie úrovne vzdelávania a vnímanej podnikateľskej schopnosti v krajinách V4 z pohľadu teórie potláčania inovácií a kreativity
    Preklad názvuComparison of the Level of Education and Perceived Entrepreneurial Ability in V4 Countries from the Perspective of the Theory of Stifling Innovation and Creativity
    Autorské údajeErika Loučanová
    Autor Loučanová Erika
    Zdrojový dokument Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 47 (2023), s. 34-39. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2023. ISSN 1337-7094
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá inovácie sociálne * tvorivosť vedecká * vzdelanie * úroveň vzdelanostná * podnikanie * podnikatelia * Vyšehradská štvorka * vplyvy na prácu
    AnotáciaTeória prenikania inovácií a kreativity hovorí, že krajiny s vyššou kvalitou vzdelávania majú nižšie podnikateľské aktivity, alebo naopak. Porovnanie úrovne vzdelania v krajinách V4 a vnímaná obchodná schopnosť. Na základe vykonanej analýzy a následného porovnania skúmaných parametrov, teória inovácie a kreativity v krajínách V4 nebola potvrdená.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 47

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF261.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.