Počet záznamov: 1
Corporate Social Responsibility as a Strategic Goal in Business: A Case Study
Názov Corporate Social Responsibility as a Strategic Goal in Business: A Case Study Súbežný názov Chapter 4 Autorské údaje Mária Janošková, Daniela Palaščáková Autor Janošková Mária Spoluautori Palaščáková Daniela Zdrojový dokument Corporate Social Responsibility (CSR): Practices, Issues and Global Perspectives. Pp. 109-144. - New York : NOVA Science Publishers, 2018. ISBN 978-1-53613-252-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Heslá zodpovednosť spoločenská * konkurencia * organizácie nevládne * dobrovoľníctvo Anotácia Corporate Social Responsibility (CSR) je potenciálom organizácií na zmenu, ako aj dôležitým konkurenčným nástrojom. SZP sa primárne zaoberajú veľké spoločnosti, zatiaľ čo malé a stredné podniky nie sú v tomto trende veľmi zastúpené. Dobrovoľnícke združenia, mimovládne organizácie a Európska únia dnes prispievajú k zvyšovaniu významu spoločenskej zodpovednosti firiem, keď ju EÚ považuje za jeden z nástrojov, nevyhnutných na dosiahnutie lisabonskej stratégie. Kategória EPC Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v zahraničných vydavateľstvách Báza dát ČLÁNKY Archív EPC E18 01206-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 5.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1