Počet záznamov: 1  

Corporate Social Responsibility as a Strategic Goal in Business: A Case Study

  1. Názov Corporate Social Responsibility as a Strategic Goal in Business: A Case Study
    Súbežný názovChapter 4
    Autorské údajeMária Janošková, Daniela Palaščáková
    Autor Janošková Mária
    Spoluautori Palaščáková Daniela
    Zdrojový dokumentCorporate Social Responsibility (CSR): Practices, Issues and Global Perspectives. Pp. 109-144. - New York : NOVA Science Publishers, 2018. ISBN 978-1-53613-252-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Heslá zodpovednosť spoločenská * konkurencia * organizácie nevládne * dobrovoľníctvo
    AnotáciaCorporate Social Responsibility (CSR) je potenciálom organizácií na zmenu, ako aj dôležitým konkurenčným nástrojom. SZP sa primárne zaoberajú veľké spoločnosti, zatiaľ čo malé a stredné podniky nie sú v tomto trende veľmi zastúpené. Dobrovoľnícke združenia, mimovládne organizácie a Európska únia dnes prispievajú k zvyšovaniu významu spoločenskej zodpovednosti firiem, keď ju EÚ považuje za jeden z nástrojov, nevyhnutných na dosiahnutie lisabonskej stratégie.
    Kategória EPCKapitoly vo vedeckých monografiách vydané v zahraničných vydavateľstvách
    Báza dátČLÁNKY
    Archív EPCE18 01206-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF5.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.