Počet záznamov: 1  
Brand Management Through the Coronavirus Crisis - Empirical Analysis of Changes in the Online Reputation of the Best Hospitals in the USA in the Period Before and During the Global Pandemic
- Názov - Brand Management Through the Coronavirus Crisis - Empirical Analysis of Changes in the Online Reputation of the Best Hospitals in the USA in the Period Before and During the Global Pandemic - Preklad názvu - Manažment značky počas koronakrízy – empirická analýza zmien v online reputácii najlepších nemocníc v USA v období pred a počas globálnej pandémie - Autorské údaje - František Pollák, Peter Markovič, Zuzana Dzilská - Autor - Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM - Spoluautori - Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM - Dzilská Zuzana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM - Zdrojový dokument - Global Business Conference 2023 Proceedings : Doing Business in a Disrupted World, Sep 27th-30th 2023, Zagreb, Croatia. Pp. 49-50. - Zagreb : Innovation Institute, 2023 ; Global Business Conference 2023 Doing Business in a Disrupted World. ISSN 1848-2252 - Poznámky - Abstrakt. - VEGA 1/0140/21 - Druh dokumentu - rozpis článkov zo zborníkov - Jazyk dokumentu - angličtina - Krajina vydania - Chorvátsko - Heslá - koronakríza * manažment značky * nemocnice * reputácia podniku * pandémia * USA - Kategória EPC - Abstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií - Báza dát - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ - Archív EPC - E23 00353-002, kópia plného textu 
 - Názov súboru - Veľkosť - Typ prístupu - Abstrakt - 1.3 MB - z IP adresy SEK po prihlásení  - článok 
Počet záznamov: 1