Počet záznamov: 1
Brand Management Through the Coronavirus Crisis - Empirical Analysis of Changes in the Online Reputation of the Best Hospitals in the USA in the Period Before and During the Global Pandemic
Názov Brand Management Through the Coronavirus Crisis - Empirical Analysis of Changes in the Online Reputation of the Best Hospitals in the USA in the Period Before and During the Global Pandemic Preklad názvu Manažment značky počas koronakrízy – empirická analýza zmien v online reputácii najlepších nemocníc v USA v období pred a počas globálnej pandémie Autorské údaje František Pollák, Peter Markovič, Zuzana Dzilská Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Dzilská Zuzana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Global Business Conference 2023 Proceedings : Doing Business in a Disrupted World, Sep 27th-30th 2023, Zagreb, Croatia. Pp. 49-50. - Zagreb : Innovation Institute, 2023 ; Global Business Conference 2023 Doing Business in a Disrupted World. ISSN 1848-2252 Poznámky Abstrakt. - VEGA 1/0140/21 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Chorvátsko Heslá koronakríza * manažment značky * nemocnice * reputácia podniku * pandémia * USA Kategória EPC Abstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00353-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Abstrakt 1.3 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1