Počet záznamov: 1  

Brand Management Through the Coronavirus Crisis - Empirical Analysis of Changes in the Online Reputation of the Best Hospitals in the USA in the Period Before and During the Global Pandemic

  1. Názov Brand Management Through the Coronavirus Crisis - Empirical Analysis of Changes in the Online Reputation of the Best Hospitals in the USA in the Period Before and During the Global Pandemic
    Preklad názvuManažment značky počas koronakrízy – empirická analýza zmien v online reputácii najlepších nemocníc v USA v období pred a počas globálnej pandémie
    Autorské údajeFrantišek Pollák, Peter Markovič, Zuzana Dzilská
    Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Dzilská Zuzana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Global Business Conference 2023 Proceedings : Doing Business in a Disrupted World, Sep 27th-30th 2023, Zagreb, Croatia. Pp. 49-50. - Zagreb : Innovation Institute, 2023 ; Global Business Conference 2023 Doing Business in a Disrupted World. ISSN 1848-2252
    PoznámkyAbstrakt. - VEGA 1/0140/21
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaChorvátsko
    Heslá koronakríza * manažment značky * nemocnice * reputácia podniku * pandémia * USA
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00353-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Abstrakt1.3 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.