Počet záznamov: 1
Domestic Versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust
Názov Domestic Versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust Preklad názvu Domáci verzus zahraničný franchisingový gastronomický brand v kontexte brand Trust Autorské údaje Marián Čvirik, Monika Naďová Krošláková, Jozef Orgonáš, Peter Drábik Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Naďová Krošláková Monika EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic : Book of Abstracts. P. 16. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Hlavatý Ivan ; Antal Jarolím ; Baumöhl Eduard ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-5065-9 Poznámky Abstrakt Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá franchising * značky * Slovensko Kategória EPC Abstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00368-004, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1