Počet záznamov: 1  

Domestic Versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust

  1. Názov Domestic Versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust
    Preklad názvuDomáci verzus zahraničný franchisingový gastronomický brand v kontexte brand Trust
    Autorské údajeMarián Čvirik, Monika Naďová Krošláková, Jozef Orgonáš, Peter Drábik
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Naďová Krošláková Monika EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic : Book of Abstracts. P. 16. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Hlavatý Ivan ; Antal Jarolím ; Baumöhl Eduard ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-5065-9
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá franchising * značky * Slovensko
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00368-004, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.