Počet záznamov: 1  

Effect of Education on Ease of Doing Business in Conditions of Innovation Development: Factor Analysis and Multiple Regression

  1. Názov Effect of Education on Ease of Doing Business in Conditions of Innovation Development: Factor Analysis and Multiple Regression
    Preklad názvuVplyv vzdelania na jednoduchosť podnikania v podmienkach rozvoja inovácií: faktorová analýza a viacnásobná regresia
    Autorské údajeAnastasiia Samoilikova, Valeriia Herasymenko, Anzhela Kuznyetsova, Miloš Tumpach, Martina Ballová, Larisa Savga
    Autor Samoilikova Anastasiia
    Spoluautori Herasymenko Valeriia
    Kuznyetsova Anzhela
    Tumpach Miloš EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    Ballová Martina EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    Savga Larisa
    Zdrojový dokument Marketing and Management of Innovations. Vol. 14, no. 2 (2023), pp. 208-217. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511
    DOI 10.21272/mmi.2023.2-19
    Poznámky0122U000772. - 0122U000780. - VEGA 1/0638/23. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Heslá vzdelávanie terciárne * gramotnosť finančná * digitalizácia * podnikanie * rozvoj hospodársky
    AnotáciaVzdelávanie urýchľuje zmeny a premeny v spoločenskom živote, ako aj jeden z hlavných faktorov pokroku a rozvoja vo všeobecnosti a podnikania. Článok zdôvodňuje a formalizuje vzťahy medzi ukazovateľmi úrovne vzdelania (berúc do úvahy jeho inovatívny rozvoj) a jednoduchosťou podnikania na základe dôkazov z 28 krajín sveta a údajov Svetovej banky, OSN, Tufts University a Služby spoločnosti Standard & Poor's. Cieľom článku je nájsť indikátory inovatívneho vzdelávania, ktoré najvýraznejšie prispievajú k jednoduchosti podnikania. Na tento účel sa vykonáva kognitívna analýza štatistických údajov a pomocou nástrojov deskriptívnej analýzy sa vytvára štatisticky významný charakteristický priestor ukazovateľov. Kontrola hustoty a smeru vzťahu sa vykonáva výpočtom hodnôt Pearsonových korelačných koeficientov.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00382-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF920.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.