Počet záznamov: 1  

Strategie B2B digitálního marketingu

  1. Názov Strategie B2B digitálního marketingu : jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy
    Autorské údajeSimon Hall
    Autor Hall Simon
    Vydavateľské údajeBrno : LINGEA , 2022. - 363 s.
    Vydanie1. vydání
    ISBN978-80-7508-713-3
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing elektronický * stratégia marketingová * stratégia podnikateľská * správanie spotrebiteľa * stránky webové * kampane reklamné * siete sociálne
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra926110

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    926110SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.