Počet záznamov: 1  

Senzorický marketing - to je smyslů plné nakupování

  1. Názov Senzorický marketing - to je smyslů plné nakupování
    Autorské údajeRenáta Čuhlová
    Autor Čuhlová Renáta
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 33, č. 3 (2023), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing senzorický * správanie spotrebiteľa * zákazníci * psychológia * emócie
    AnotáciaSenzorický alebo zmyslový marketing usmerňuje správanie sa zákazníkov, pričom vytvára viac zapamätateľný zážitok. Voľba vizuálnych vnemov, zvukov a vôní v marketingu ako psychologické marketingové taktiky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.