Počet záznamov: 1  

Polarity a trendy spotřeby

  1. Názov Polarity a trendy spotřeby
    Autorské údajeRadim Valenčík
    Autor Valenčík Radim
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 33, č. 3 (2023), s. 6-7. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * kapitál ľudský * zákazníci * manažment
    AnotáciaModerný marketing predpokladá presne vymedzenie trendov spotreby. Rast významu produktívnych aspektov spotreby a významu zážitkového marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.