Počet záznamov: 1  

Pri nákupe liehovín hrajú úlohu cena a značka

  1. Názov Pri nákupe liehovín hrajú úlohu cena a značka
    Zdrojový dokument Instore : [Slovakia]. Roč. 21, č. 2 (2023), s. 40-42. - Bratislava : Events & Publishing, 2023. ISSN 1336-2348
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá nápoje alkoholické * ceny * značky výrobkov * dopyt spotrebiteľský * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaTakzvaný tvrdý alkohol sa najviac predáva v hypermarketoch a supermarketoch, kde sa zrealizuje až 47% tržieb celej kategórie. Predaje liehovín klesajú v objeme ako v on-strade tak aj v off -trade. Kľúčovým dôvodom je cena. Dobrou správou je, že klesá predaj privátnych značiek a stúpa dopyt pre prémiových produktoch, hoci ich zákazníci radi nakupujú v promóciách.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF225.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.