Počet záznamov: 1  

Využijte sílu DATA SCIENCE v retailu

  1. Názov Využijte sílu DATA SCIENCE v retailu
    Autorské údajeAndrej Winter
    Autor Winter Andrej
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 33, č. 3 (2023), s. 8-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * retailing * manažment * dáta * firmy * podnikanie * inteligencia umelá
    AnotáciaDve perspektívy dátovej vedy. Predpovedanie budúcnosti sa stalo silne závislým od údajov, ku ktorým má spoločnosť prístup. Ľahko dostupné údaje z vyhľadávania Google môžu byť veľmi solídnym zdrojom na pochopenie zámerov zákazníkov a otvorenie potenciálu pre inovácie alebo sledovanie značky. Na druhej strane, modelovanie marketingového mixu sa dá robiť vďaka pokroku vo výskume AI na málo dostupných údajoch vo vnútri spoločnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.