Počet záznamov: 1  

Marketing Management of Innovative Enterprise Development

  1. Názov Marketing Management of Innovative Enterprise Development
    Preklad názvuMarketingový manažment rozvoja inovatívneho podnikania
    Autorské údajeNaqibullah Daneshjo, Zuzana Francová
    Autor Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Trends and Innovative Approaches in Business Processes 2023 : Proceedings of the XXVI. International Scientific Conference, The Area of the Hotel Nad Przełomem, Sromowce Niżne, Poland, September 12th - 14th, 2023. Pp. 158-163. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2023 ; Trends and Innovative Approaches in Business Processes 2023 International Scientific Conference. ISBN 978-80-553-4433-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * marketing manažment * inovácie technologické * manažment * vývoj * trh * výrobky
    AnotáciaPre firmy sú formy, metódy a technológie marketingového manažmentu v trhovej praxi čoraz dôležitejšie. Treba vziať do úvahy vplyv faktorov trhového prostredia, vypočítať ekonomickú realizovateľnosť komercializácie nového nápadu, predpovedať podnikateľské riziká, zvoliť stratégiu umiestnenia produktu, určiť objektívnu cenu produktu a zabezpečiť jeho prispôsobenie zmenám v trhu, využívať efektívnu marketingovú komunikáciu, ako aj optimálne metódy stiahnutia z trhu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00389-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF255.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.