Počet záznamov: 1
Immersive Marketing in Higher Education: "Internal" and "External" Views
Title Immersive Marketing in Higher Education: "Internal" and "External" Views Translation Imerzívny marketing vo vysokoškolskom vzdelávaní: „interné“ a „externé“ pohľady Author Artyukhova Nadiia Co-authors Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania Source document Ahi Evran : 3rd International Conference on Scientific Research. Pp. 2-3. - Türki̇ye : IKSAD Publishing House, 2023 ; Ahi Evran International Conference. ISBN 978-625-367-076-4 Note Abstrakt Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Turkey Keywords marketing * vzdelávanie vysokoškolské * výskum vedecký Public work category Abstractions of scientific titles in year-books from international conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00405-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1