Počet záznamov: 1  

Developing Learner’s Speaking Skills in an Online Classroom

  1. Názov Developing Learner’s Speaking Skills in an Online Classroom
    Súbežný názovRozvitok navichok movlennja v umovakh onlajjn navchannja
    Preklad názvuRozvíjanie rečových zručností študentov v online triede
    Autorské údajeSvitlana Goloshchuk
    Autor Goloshchuk Svitlana EUBFAJKIK - Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ
    Zdrojový dokument Zakarpatsʹki fìlologični studii. Vol. 29, no. 1 (2023), pp. 115-120. - Uzhgorod : Uzhgorod National University. ISSN 2663-4880
    DOI 10.32782/tps2663-4880/2023.29.1.20
    Poznámky09I03-03-V01-00118
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Heslá pedagogika * učitelia * vyučovanie * študenti * vzdelávanie elektronické
    AnotáciaČlánok sa zameriava na plánovanie a poskytovanie efektívnych lekcií rečníckych zručností v online prostredí. Diskutuje sa o teoretických a praktických prístupoch k plánovaniu a poskytovaniu efektívnych kurzov angličtiny online. Učitelia všetkých vzdelávacích inštitúcií sú v uplynulom období nesmierne nútení zvyšovať využívanie technológií vo vyučovacom procese. Nové vyučovacie prostredie prinieslo do tried nové stratégie a techniky. Zatiaľ čo výučba hovoreného prejavu môže byť v mnohých smeroch jednoduchšia, je možné sa prispôsobovať a učiť hovorenie úspešne online. Autor študuje problematiku podobností a rozdielov medzi prezenčnými lekciami a online konverzačnými lekciami. Poskytuje sa osnova online lekcie rozprávania s podrobným vysvetlením jej prvkov. Štruktúra rečníckeho kurzu sa pozerá cez rozsah jeho účelu a cielené rečnícke schopnosti. Uvádza sa korelácia medzi aktivitou, cieľom učenia a hľadanou stratégiou rozprávania. Prezentované sú praktické nápady a návrhy nástrojov a aktivít, ktoré pomôžu študentom rozvíjať rečové schopnosti a výslovnosť a zlepšiť produktívne zručnosti študentov. Ponúka tiež online zdroje na rozvoj rečových zručností a poskytuje podrobný popis ich funkcií, aby si učitelia mohli vybrať tie, ktoré budú pre ich študentov najlepším prínosom. Autor tiež hovorí o spôsoboch a prostriedkoch, ako môžu učitelia vystavovať a zdieľať rečnícke materiály s triedou. Implementácia virtuálnych nástrojov pomáha rozvíjať rečové schopnosti študentov a vyžaduje si vedomosti a prax. Akýkoľvek nástroj a aktivita ponúkaná v článku umožňuje učiteľom aj študentom rôznych jazykových úrovní zdokonaliť sa na hodine rozprávania kooperatívne a interaktívne.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00423-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF365.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.