Počet záznamov: 1  

Implications for Customer Solutions in a Post-COVID Era

  1. Názov Implications for Customer Solutions in a Post-COVID Era
    Preklad názvuDôsledky pre zákaznícke riešenia v období po COVID
    Autorské údajeGunther Maier
    Autor Maier Gunther
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 20, č. 1 (2023), s. 39-47. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá predaj * zákazníci * koronavírus * koronakríza
    AnotáciaPredajné prostredie a konkrétne medzipodnikové predaje sa za posledných pár rokov výrazne zmenili. Pandemická kríza spôsobila narušenie najmä predajných stratégií. Predajcovia, obchodní manažéri a celá organizácia čelia výzvam pri plnení relevantných cieľov, ktoré očakávajú ich akcionári. Výskum v tejto oblasti potvrdzuje, že predaj riešení má počas relevantných kríz a po nich rôzne negatívne stránky. Počas takýchto nedostatkov zohrávajú zainteresované strany významnú úlohu pri zvyšovaní odolnosti firiem. Tento článok načrtáva existujúcu literatúru týkajúcu sa predaja riešení so zameraním na skupiny zainteresovaných strán. Na základe prehľadu literatúry autor skúma spoločenstvá predaja riešení vo vzťahu k rušivým udalostiam. V poslednej časti tohto článku autor uvádza relevantné medzery vo vedeckej literatúre a ponúka návrhy na budúce smerovanie výskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF271.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.