Počet záznamov: 1
Implications for Customer Solutions in a Post-COVID Era
Názov Implications for Customer Solutions in a Post-COVID Era Preklad názvu Dôsledky pre zákaznícke riešenia v období po COVID Autorské údaje Gunther Maier Autor Maier Gunther Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 20, č. 1 (2023), s. 39-47. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá predaj * zákazníci * koronavírus * koronakríza Anotácia Predajné prostredie a konkrétne medzipodnikové predaje sa za posledných pár rokov výrazne zmenili. Pandemická kríza spôsobila narušenie najmä predajných stratégií. Predajcovia, obchodní manažéri a celá organizácia čelia výzvam pri plnení relevantných cieľov, ktoré očakávajú ich akcionári. Výskum v tejto oblasti potvrdzuje, že predaj riešení má počas relevantných kríz a po nich rôzne negatívne stránky. Počas takýchto nedostatkov zohrávajú zainteresované strany významnú úlohu pri zvyšovaní odolnosti firiem. Tento článok načrtáva existujúcu literatúru týkajúcu sa predaja riešení so zameraním na skupiny zainteresovaných strán. Na základe prehľadu literatúry autor skúma spoločenstvá predaja riešení vo vzťahu k rušivým udalostiam. V poslednej časti tohto článku autor uvádza relevantné medzery vo vedeckej literatúre a ponúka návrhy na budúce smerovanie výskumu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 271.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1