Počet záznamov: 1  

Influencer Marketing as a Modern Phenomenon in Reputation Management

  1. Názov Influencer Marketing as a Modern Phenomenon in Reputation Management
    Preklad názvuInfluencer marketing ako moderný fenomén v reputačnom manažmente
    Autorské údajeJosef Vodák, Martin Novysedlák, Lucia Čakanová, Miroslav Pekár
    Autor Vodák Josef
    Spoluautori Novysedlák Martin EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Čakanová Lucia
    Pekár Miroslav
    Zdrojový dokument Managing Global Transitions. Vol. 17, no. 3 (2019), pp. 211–220. - Koper : University of Primorska Press. ISSN 1854-6935
    DOI 10.26493/1854-6935.17.211-220
    PoznámkyAPVV-15-0511
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovinsko
    Heslá influencer marketing * online reputačný manažment * komunikácia marketingová * médiá sociálne * zákazníci * manažment * reputácia podniku
    AnotáciaCieľom príspevku je zoznámiť sa s najnovšími trendmi v oblasti marketingovej komunikácie. Môžeme predpokladať, že používanie nových foriem propagácie rastie prostredníctvom sociálnych médií, čo vedie k výzve súťaženia o pozornosť spotrebiteľov. Vyvíjajúca sa komunita influencerov má preto významnú moc nad vnímaním značky a spoločnosti, preto môže do značnej miery ovplyvniť jej povesť. Tieto nové možnosti si vyžadujú profesionálov v oblasti komunikácie, ktorí sa snažia o nepretržitú spoluprácu s cieľovými zákazníkmi prostredníctvom rôznych sociálnych webových kanálov.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 01149-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF103.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.