Počet záznamov: 1
Influencer Marketing as a Modern Phenomenon in Reputation Management
Názov Influencer Marketing as a Modern Phenomenon in Reputation Management Preklad názvu Influencer marketing ako moderný fenomén v reputačnom manažmente Autorské údaje Josef Vodák, Martin Novysedlák, Lucia Čakanová, Miroslav Pekár Autor Vodák Josef Spoluautori Novysedlák Martin EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Čakanová Lucia Pekár Miroslav Zdrojový dokument Managing Global Transitions. Vol. 17, no. 3 (2019), pp. 211–220. - Koper : University of Primorska Press. ISSN 1854-6935 DOI 10.26493/1854-6935.17.211-220 Poznámky APVV-15-0511 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovinsko Heslá influencer marketing * online reputačný manažment * komunikácia marketingová * médiá sociálne * zákazníci * manažment * reputácia podniku Anotácia Cieľom príspevku je zoznámiť sa s najnovšími trendmi v oblasti marketingovej komunikácie. Môžeme predpokladať, že používanie nových foriem propagácie rastie prostredníctvom sociálnych médií, čo vedie k výzve súťaženia o pozornosť spotrebiteľov. Vyvíjajúca sa komunita influencerov má preto významnú moc nad vnímaním značky a spoločnosti, preto môže do značnej miery ovplyvniť jej povesť. Tieto nové možnosti si vyžadujú profesionálov v oblasti komunikácie, ktorí sa snažia o nepretržitú spoluprácu s cieľovými zákazníkmi prostredníctvom rôznych sociálnych webových kanálov. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 01149-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 103.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1