Počet záznamov: 1
Who is Influencer and How to Choose the Right One to Improve Brand Reputation?
Názov Who is Influencer and How to Choose the Right One to Improve Brand Reputation? Preklad názvu Kto je influencer a ako si vybrať toho správneho na zlepšenie reputácie značky? Autorské údaje Josef Vodák, Martin Novysedlák, Lucia Čakanová, Miroslav Pekár Autor Vodák Josef Spoluautori Novysedlák Martin EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Čakanová Lucia Pekár Miroslav Zdrojový dokument Managing Global Transitions. Vol. 17, no. 2 (2019), pp. 149-162. - Koper : University of Primorska Press. ISSN 1854-6935 DOI 10.26493/1854-6935.17.149-162 Poznámky APVV-15-0511 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovinsko Heslá influencer marketing * reputácia podniku * budovanie značky * médiá sociálne * komunikácia marketingová * zákazníci Anotácia Cieľom príspevku je poskytnúť pohľad na vznikajúcu komunitu influencerov, ktorá je do značnej miery poháňaná vysokým vplyvom sociálnych médií a má významnú moc nad vnímaním značiek a spoločností. Tieto nové možnosti si vyžadujú profesionálov v oblasti komunikácie, ktorí sa snažia pre nepretržitú spoluprácu s cieľovými zákazníkmi prostredníctvom rôznych sociálnych webových kanálov. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 01149-002, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 430.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1