Počet záznamov: 1  

Who is Influencer and How to Choose the Right One to Improve Brand Reputation?

  1. Názov Who is Influencer and How to Choose the Right One to Improve Brand Reputation?
    Preklad názvuKto je influencer a ako si vybrať toho správneho na zlepšenie reputácie značky?
    Autorské údajeJosef Vodák, Martin Novysedlák, Lucia Čakanová, Miroslav Pekár
    Autor Vodák Josef
    Spoluautori Novysedlák Martin EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Čakanová Lucia
    Pekár Miroslav
    Zdrojový dokument Managing Global Transitions. Vol. 17, no. 2 (2019), pp. 149-162. - Koper : University of Primorska Press. ISSN 1854-6935
    DOI 10.26493/1854-6935.17.149-162
    PoznámkyAPVV-15-0511
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovinsko
    Heslá influencer marketing * reputácia podniku * budovanie značky * médiá sociálne * komunikácia marketingová * zákazníci
    AnotáciaCieľom príspevku je poskytnúť pohľad na vznikajúcu komunitu influencerov, ktorá je do značnej miery poháňaná vysokým vplyvom sociálnych médií a má významnú moc nad vnímaním značiek a spoločností. Tieto nové možnosti si vyžadujú profesionálov v oblasti komunikácie, ktorí sa snažia pre nepretržitú spoluprácu s cieľovými zákazníkmi prostredníctvom rôznych sociálnych webových kanálov.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 01149-002, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF430.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.