Počet záznamov: 1  

Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov

  1. Názov Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov
    Súbežný názovConsumer Perception of Private Label Strategy as a Competitive Advantage in the Business Model of Retail Chains
    Autorské údajeMarián Čvirik
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. S. 7-16. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023 / Kita Pavol ; Reiff Marian ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-223-5678-7
    PoznámkyVEGA 1/0012/22
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spotrebitelia * modely obchodné * reťazce obchodné * maloobchod * značky * značky maloobchodné * značky privátne * výhody konkurenčné * stratégia obchodná
    AnotáciaTržby privátnych značiek dosahujú aktuálne viac, ako bilión amerických dolárov vo svete, pričom silný rozmach zaznamenávame v Európe. Privátne značky predstavujú modernú stratégiu maloobchodu, ktorá značne ovplyvňuje biznis model maloobchodných reťazcov v kontexte konkurencie, čo môže vytvárať konkurenčnú výhodu. Na to, aby bolo možné hovoriť o konkurenčnej výhode, je potrebné preskúmať vnímanie a akceptovanie tejto stratégie u zákazníkov a spotrebiteľov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00441-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF478.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.