Počet záznamov: 1
Integrované vyučovanie odborných predmetov a cudzieho jazyka na slovenských stredných a vysokých školách
Názov Integrované vyučovanie odborných predmetov a cudzieho jazyka na slovenských stredných a vysokých školách Súbežný názov Integrated Teaching Vocational Subjects and Foreign Language at Slovak Secondary and Higher Education Institutions Autorské údaje Sonia Krajčík Danišová Autor Krajčík Danišová Sonia EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Zdrojový dokument Cudzie jazyky v premenách času XIII : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 11. November 2022. S. 170-183. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Pavlíková Žaneta ; Gašová Zuzana ; Seresová Katarína ; Spišiaková Mária ; Cudzie jazyky v premenách času XIII. Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-5109-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá vyučovanie * vzdelávanie * angličtina * jazyky cudzie * metódy * rozvoj osobný * odbornosť Anotácia Integrované vyučovanie odborných predmetov a cudzieho jazyka sa opiera o dva základné piliere – Obsahovo orientované vyučovanie (CBI – z angl. Content-Based Instruction) a Obsahovo a jazykovo integrované vzdelávanie (CLIL – z angl. Content and Language Integrated Learning). CBI je vyučovacia metóda, založená na obsahu výučby, ktorý sa zameriava na odborný predmet, vyučovaný prostredníctvom cieľového cudzieho jazyka, než na samotný cudzí jazyk. Článok porovnáva tento prístup s metódou CLIL, čo je integrované vzdelávanie predmetu a cudzieho jazyka a vysvetľuje, ako tento prístup môže byť využitý pri vyučovaní jazyka na slovenských stredných a vysokých školách. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00446-005, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 714.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1