Počet záznamov: 1  

Consumer Ethnocentrism under the Circumstances of the COVID 19 Virus Pandemic

  1. Názov Consumer Ethnocentrism under the Circumstances of the COVID 19 Virus Pandemic
    Preklad názvuSpotrebiteľský etnocentrizmus za okolností pandémie vírusu COVID 19
    Autorské údajeVeljko Marinković, Jovana Lazarević, Dražen Marić
    Autor Marinković Veljko
    Spoluautori Lazarević Jovana
    Marić Dražen
    Zdrojový dokument Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 28, no. 3 (2023), pp. 46-60. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2023. ISSN 2334-6191
    DOI 10.5937/StraMan2200031M
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSrbsko
    Heslá etnocentrizmus spotrebiteľský * pandémia * Srbsko * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaIdentifikovanie zmien v miere spotrebiteľského etnocentrizmu pri výbere produktov počas pandémie vírusu COVID-19 v porovnaní s obdobím pred jej výskytom. Rozdiely v preferenciách spotrebiteľov pre určité domáce produkty a služby pred a počas pandémie. Rozdiely v etnocentrických tendenciách počas pandémie medzi rôznymi sociodemografickými segmentmi spotrebiteľov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF401.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.