Počet záznamov: 1  

The Competitive Advantage of Enterprises from the Customer Perspective

  1. Názov The Competitive Advantage of Enterprises from the Customer Perspective
    Preklad názvuKonkurenčná výhoda podnikov z pohľadu zákazníka
    Autorské údajeVanda Maráková, Anna Wolak-Tuzimek, Marzanna Lament, Lenka Dzúriková
    Autor Maráková Vanda
    Spoluautori Wolak-Tuzimek Anna
    Lament Marzanna
    Dzúriková Lenka
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 26, č. 3 (2023), s. 158–175. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2023. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2023-3-010
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá výhody konkurenčné * konkurencieschopnosť * spotrebitelia * analýza faktorová
    AnotáciaSchopnosť dlhodobo dosahovať a udržiavať konkurenčnú výhodu je jednou z najcennejších schopností firmy v modernej ekonomike, pričom kľúčový je výber faktorov na jej dosiahnutie. Z tohto dôvodu bol výskum realizovaný na skupine spotrebiteľov zo Slovenska a Poľska, aby sa identifikovali najdôležitejšie faktory umožňujúce firmám získať konkurenčnú výhodu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF984.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.